onsdag 28 november 2007

Lite blandat sådär

Nästan varje dag sitter jag och Jennie tillsammans i biblan, ibland pluggar vi stenhårt och ibland blir det mycket msn. Jag känner mig själv väldigt väl och vet att jag inte kan tvinga fram någonting vettigt om jag inte är motiverad, just därför är jag alltid ute i god tid. Men nu känns tiden knapp.

Här var en av de lyckliga dagarna i biblan, Jennie hade bakat en kaka, chokladkaka med en massa kladd på så otroligt gott! Trots att det är jobbigt att sitta där så är det trevligt, tänk vad osocial jag skulle vara om jag bara pluggade hemma, jag menar jag har två klasskompisar och en lektion i månaden =) Jag är glad mina vänner vil joina mig i biblan så vi hinner ses nuförtiden.

Usch va tråkig blogg, ja veeet. Men mitt liv just nu är min C uppsats, jag mår som min C uppsats och är som den.... KAOS helt enkelt. Men min handledare är positiv och säger "De e bra"

Min kaffemugg är glad iaf ;)


Igårkväll hade vi tjejkväll som vi brukar ha varje tisdag, Christina kom med rödvin haha men jag tackade snällt nej men tackade däremot ja till godiset.

Nu är jag tom på ideer. Imorn är en ny dag! då jäklar !!!

4 kommentarer:

Sara sa...

Det låter som att du har det mysigt i biblan iaf =) man måste göra det bästa av situationen helt enkelt. Vi brukar ha teman varje dag som vi pluggar och ha med oss något gott att snaska på, socker ger en mycket energi och motivation att fortsätta när man fastnar hihi!KÄMPA PÅ sötisen, i helg får vi får belöning =) PUSS

Anonym sa...

Haha...jag ser verkligen ut som en plugghäst på det där kortet, ser lite menlös ut nästan...suck! Gott va det med kaka iaf =)

Josefin sa...

Gumman, du är ju duktig! Jag tror på din C-uppsats STENHÅRT! Och du, alla ska vi den helvetesvägen vandra vad gäller uppsatser...*kräk*

Kämpa på darling, snart e de JUL! Och fest på lördag! Puss på dig :)

Josefin sa...

ÅÅ ja längtar till lördag!

Ni är bäst mina underbara tjejer