söndag 25 november 2007

Min bästa


Världens bästa fyller år idag! Hon är min allt-t-ett kompis alltså hon har allt men är bara en person ...

Jag kommer inte ihåg dagen jag träffade henne, men jag vet (nästan säkert) att det klickade direkt =) Hon 5 år jag 6 år. Vi såg likadana ut förrutom att hennes hår var en mil långt och perfekt. Där kan vi prata om hår som glänser hela tiden. Mitt hår var faktiskt lika långt men snarare torrt och stripit än mjukt och glansigt. Vid sju års åldern började jag dansa med henne och sen var vi väl fast. Vid varandra och vid dansen.

Idag så pluggar My någonting som kallas fysik. Varje gång vi träffas så har hon en eller flera tjocka böcker med sig med en massa siffror tror jag att det är. Jag fattar nada och är så otroligt imponerad över hur hon kan förstå och orka med de där. Föreläsningar hela dagarna, plugga tiden som blir över osv.

Men ååååååå varför kan jag inte vara hos dig just nuuu =( Jag saknar dig jättemycke och ser fram emot vår camping när vi blir pensionärer och när vi ska dela rum på ålderdomshemmet. Tack för att du är min vän! Världens bästa vän som jag kan ringa näääääär jag vill hihi. Jag hoppas att du uppskattade sången inatt =) Jag plockade fram de bästa artisterna för din skull.

Vi ses nästa vecka =) Pusssss

P.S Hon är sambo å allt de där, så försök inte ens. D.S

5 kommentarer:

Anonym sa...

Åååå vad gulligt skrivet =)

My sa...

Taaaaack så mycket, blir alldeles rörd. Jätte fin sång =)

Längtar också till vi får campa, i mtachande träningsoveraller, hihihi

Love yaaa

Anonym sa...

haha jahaao rosa ska dom vara!

Anonym sa...

P.S Hon är sambo å allt de där, så försök inte ens. D.S

HAHHAAH var det där en hint till mig lr =)... fan vart är du nu när jag behöver nån på msn, buhu

Josefin sa...

jaa emil de var faktiskt en hint till dig! Jag ber om ursäkt, jag ska försöka infinna mig vid msn hela dagen.