fredag 30 november 2007

min dator är mitt liv och vissa usb minnen oxå

Nää nu blev det inte alls som jag hade tänkt det ... Jag skrev en planering över vad som skulle uträttas idag. Klockan är nu 13.08 och jag är fortfarande hemma, äter min gröt och sitter vid msn.

Jag känner mig själv så väl att jag inte kommer ta mig någonstans idag, förutom till Uppsala då såklart. Veckans höjdpunkt eller nää månadens höjdpunkt faktiskt! De och jossans fest.

Ok nu kommer en bortförklaring till varför jag inte åkte till skolan idag:
Det går inte att cykla nu, det är snöblandat regn och jättespårigt på vägarna så jag skulle bara halka. Att gå kommer inte på frågan tänk om jag ramlar och faller bakåt då har jag nog ingen dator kvar och gå till skolan utan min kära dator är helt onödigt. Såå mina vänner jag är hemma idag för jag vill inte riskera att jag halkar och skadar min dator.

Nu ska jag lägga mig i sängen och fundera på vad som ska packas ner inför helgen.
PUSSS

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahaha..det bra att du tänker på din egen och din dators säkerhet =) det är jag glad över. PUSS ses snart min ängel