måndag 12 november 2007

Fredagkväll utan att åka taxi med Zlatans bror

Jaaa då sitter jag här och ska på bästa sätt sumera helgen och det är alltid lika svårt.. det är så mycket roligt jag vill säga om helgen men istället blir det tomt. Så jag kör på bilder den här gången oxå...

Fredagen kväll var toppen. Jag mötte upp min lilla Nadja i sthlm å vi åkte hem för att äta middag med hennes Robin och allas Elvis! Det var jättemysigt och alltid kul att prata gamla triangel minnen.



Världens sötaste Nadja







Jag, Nadja och Anna åkte in till stan, tänkte dansa men Cafe opera erbjöd inte så mycket bra musik. Men roligt var det ändå.. jag spanade efter Brittan men näää hon var inte där denna kväll =(

Tack för en toppen kväll, det enda som saknades var att åka samma taxi som Zlatans brorsa... Jag, Nadja och Anna stod tysta och visste inte riktigt hur vi skulle reagera när Anna fick messet. skit oxå!

3 kommentarer:

Anonym sa...

vem fan e zlatan

Josefin sa...

vem e momo

Anonym sa...

momo e momo