tisdag 6 november 2007

Hej

Hej Hej!

Hur mår ni idag?

Jag mår bra, lite trött vilket är lite konstigt. Igår gick jag och la mig 20.40 och somnade direkt och sov till klockan sju imorse! Såååå skönt.

Jag å Jennie bestämde att vara i skolan innan nio för att vara superseriösa när vi kommer dit har biblioteket stängt ..... personalen skulle inventera deras ??? 000 böcker, Varför just idag?? Vaaaarför

Vi satte oss i en korridor som inte var så tyst som vi hade förväntat oss och på fem timmar fick vi inget gjort, när äntligen biblan öppnade kl 13 var motivationen borta. Nya tag imorn!

Lite struktur har jag fått på min C uppsats, men väldigt lite. Min handledare är en enorm besvikelse och efter ett dolt hot om att skaffa en ny så fick jag äntligen svar på några frågor och ett möte med karln imorn! Spännande och se om jag kommer ut därifrån klokare, gladare eller bara mera arg och frustrerad.

Nu lägger jag undan böckerna för idag, Vi hörs imorn!

KRAM

2 kommentarer:

Josefin sa...

BRA DÄR, sätt handledaren på plats.

See you soon lovely, kramis!

Och du, lägga sig innan nio. Som jag avundas dig...

Josefin sa...

hehe joo det var riktigt bra men nu tar det väl ett år innan nästa gång jag lägger mig så tidigt! Puss på dig, ses på lördag