fredag 9 november 2007

Stockholm nästa:

Fredag, har vaknat på tok för sent. Men så går det när man aldrig går och lägger sig om kvällarna. Dagens planer är att ducha, packa ihop lite kläder och sen ta mig till storstaden.

15 minuter senare: Det går inte, jag har inga kläder. Eller jo det klart jag har fyllt tre garderober men med vaddåå? inget jag kan använda nu iaf eller på festen på lördag... Jag får väl packa ner det vanliga, jag åker ingenstans utan min gröna adidasjacka men den vill jag verkigen inte ha på josses inflyttningsfest! Får man ha en sommarklänning? Det är nog de enda fina jag har...

Ikväll ska jag träffa min bästa Nadja och det ska bli så skönt att få träffa dig och äntligen få se vart du å Robin bor. Jag börjar redan nu känna suget efter tacos.

Nä dags för duchen!
Trevlig helg alla!

KRAM

1 kommentar:

My sa...

TJOHOOOO....snart får vi träffas!! Ojoj vad vi ska sjunga ikväll....säger bara, stackars grannar, hihi.