tisdag 27 november 2007

Tips från er tack ?!

Som ni vet så är det snart December och efter att nu ha betalat räkningarna så finns det inte mycket kvar av pengarna att röra sig med. Denna månad ska jag även räkna med julklappar till min kära familj.

Det jag behöver är tips på lunch som jag kan ta med mig till skolan... gärna som jag slipper värma då jag inte kan lämna min kära dator utom synhåll. Dagens lunch bestod av makaroner och keso.

Vad ska jag ta med och äta imorn? Så billigt som möjligt !!!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Usch, makaroner och keso...
En burk tonfisk och makaroner kanske?

Josefin sa...

jo tonfisk har jag tänkt på men de luktar så mycket i biblan ...

tack för tipset hihi

Anonym sa...

baguetter! finns billiga baguetter på willys o innehållet kan du variera på hur mkt du vill, billigt o gott =)

Chris sa...

men hallå? du ser ju självklart till att nån BJUDER dig på lunch i skolan...alltid finns det nån du kan stöta lite på och sen uttrycka din plötsliga hunger....:-P Annars kan du köra på ris, tacoköttfärs och kikärtor i en stor blandning, det funkar och är lätt att frysa in i portioner! =)