måndag 30 juli 2007

blä dag

Min lediga dag, den har inte alls börjat bra =( Killen ja ska köpa ett modem utav vägrar svara telefonen och jag tror att jag har blivit lurad, vem har råd att köpa ett helt nytt modem egentligen =(. De här betyder att jag kommer vara internet lös den första tiden i min lägenhet grrr

Till frukosten bet jag av en tand, så nu måste jag lägga ännumera pengar på tandläkarbesööök

Någon idiot tog min tvättid, om 30 min är jag där och kastar ut skiten!

Nu går jag och lägger mig igen och hoppas på att sova till imorgonbitti typ 24 timmar! Godnatt

7 kommentarer:

My sa...

ÅÅå nej...sånna dagar är inte kul, men hur lyckas du bita av tanden??

Josefin sa...

ja veet inte, jag åt en macka åså gick hörnet av bara sådär.

Anonym sa...

en liten god nyhet bland det tråkiga... jag har ett extra modem som du skulle kunna få ifall det inte löser sig...=) hoppas din dag blev lite bättre iaf. kram

Josefin sa...

jäkla tur att jag inte gick å la mig hihi TACK TACK TACK TACK

My sa...

Heej...nu har jag koreograferat ( =snott och pusslat ihop) nästan en minut till den där bouger-låten. Vet inte om vi kan ha med det, men det var ju så himla kul =)Men nu är jag helt svettig och håller på å döööö

Anonym sa...

Tycker synd om dig vännen! Såg att du länkat till mitt inlägg,haha...så kände jag verkligen igår, det var ingen bra dag för mig! Hoppas du löser det med både modem och tanden! Puss o kram!

Josefin sa...

My du är grym!!!!!

Chris, jag förstår hur de känns tyvärr, jobbigt att vara en känslig varelse ibland. Modemet har löst sig, gratis hihi ska få Emads gamla. Tanden tar jag itu med nästa vecka hos äckeltandläkaren. Jag hoppas att du mår bättre. KRam