fredag 27 juli 2007

look alike, eller inte

Jag har fått en finne! Det är något som inte stämmer jag får ju aldrig finnar heller. Jag har glömt hur man hanterar dom små äckliga sakerna uuufff

IDag fick jag en sån där konstig kommentar igen av en tant. Andra gången jag skulle hälsa på denna tant (alltså samma dag) så hinner jag knappt komma in genom dörren förrän hon utbrister "ja nuuu vet jag vem du är lik" Jag visste redan då att jag inte borde fråga någonting " hehe jaha vem då" säger jag....... han den där Jöback. Peter Jöback Tack så jävla mycke, det blir bara värre och värre!!! Nä missförstå mig inte, Jöback har alltid varit söt (speciellt den där ¨gången jag och jossan såg honom på medborgarplatsen, när han hade mössan på sig) men jag vill inte se ut som en kille även om han är gay! Skiten


Jag ser inte likheten !!!! Gör du ?

Nu ska jag göra mig iordning för en kväll med Lina, både är sjukt sega så vi får se vad som händer!!!! KRAM

8 kommentarer:

Josefin sa...

HAHAHAHAHAHAHAHAHA

HAHAHAHAHAHAHAHAHA

HAHAHAHAHAHAHAHAHA

(Damn va söt han var den där gången.)

Josefin sa...

sjuuukt söööt var han

My sa...

fniss...det kunde ju faktiskt ha varit värre...Men den där tanten kanske skulle skaffa lite bättre styrka på brillorna =)

Chris sa...

Hahaha jag åt korv igår utanför BJ och tänkte på dig min lilla gumma!!

Mer korv åt folket!

Therese sa...

HAHAHAHAHAHA!!! Jaa, mycket får man höra. Som när nummer 10 utbrast "Nämen är det inte Margot Wallström som kommer på besök??" (medelålders politiker) Både hon och dottern kunde inte släppa tanken på att det INTE var ovanstående utan Therese som jobber på adjunten i grupp 1 och 2.

Josefin sa...

hahahaahaha men dom är ju som dom är

Anonym sa...

Hahaha! Josse Jöback!!! :P

Anonym sa...

jag ser likheten höhö/Emil