lördag 14 juli 2007

lunchbloggar

tjoo!!!

nu är jag hemma på lunch, idag blir det Jonnas specialitet ris, musslor och massa vitlök riktigt gott är det!!!

Solen är här, värmen oxå jag hoppas verkligen att det blir bättre eftersom jag är ledig nästa vecka =). På måndag tar jag tåget ner till Stockholm för att träffa mamma, vi ska bo hos Sara så det kommer att bli asmysigt!!! Någon som har tips på vad mamma och dotter kan göra? Jag är öppen för de flesta förslagen, så länge de är billiga!

Igår satt jag och tittade på Jossans turklandsbilder, jag håller på att längta ihjäl mig efter stranden, varför ska sista minuten vara så dyra just nuuuu, precis nu när jag och Sara vill åka.

Jag kan iallafall drömma mig bort!!!

Matdags!

1 kommentar:

Therese sa...

Tyckte väl att du luktade vitlök din gangster!!!