söndag 8 juli 2007

Fest

EEEHH vad hände med sommaren? Vad hände med solen? Jag vet inte om det är dag/natt sommar/höst .... uff

Fredagkväll var helt otroligt trevlig, alla var lite halvt flippade på jobbet under dagen så en fest senare på kvällen kunde ju inte bli annat än bra!! Vi började på söder med trevligt sällskap, vidare gick vi till Goya då kön vid Suncity var enorm. Jag grät inombords för att jag skulle missa Timbuktu, men humöret kom snabbt tillbaka med en grön trevlig drink =) Lite senare gick vi tillbaka till Sun för att kolla på kön, kön var borta och vi trampade in. Jag fick se Timbuktu hihihi till halva priset dessutom skaffade jag mig en egen VIP hörna så jag såg allt och fick vara ifred från alla fulla 18 åringar hehe. Jag var såå lycklig och log tills den lilla gick av scenen. Sen vet ni säkert själva vad jag gjorde resten av kvällen!

Önskemål från mina kära arbetskamrater är att bilderna ska läggas upp!




Tack för en grym kväll!!!

2 kommentarer:

Therese sa...

Vi var sjukt snygga!!! WOOOOHOOOOOOOOOOOOOOO!! <3

Josefin sa...

jaaa helt otroligt!