tisdag 3 juli 2007

Grattis Maria

Idag fyller Maria år, eller Göran som hon kallas av sina vänner. Maria heter alltså Göransson i efternamn därav hennes smeknamn. Maria är en äkta värmlänning och älskar sin hemstad Karlstad. Jag hade turen att få lära känna henne och bo med henne i nästan ett år. Maria är underbar hon får mig att skratta och jag mår bra i hennes sällskap. Maria är även väldigt konstig, så konstig så jag tror att man måste vara värmlänning för att förstå henne, eller är de någon som förstår?? Hon kommer ihåg allt du säger och kan citera dig när som helst. Våra samtal tilsammans kan bestå av varsitt ämne, maria pratar om sitt och jag om mitt, det finns inget sammanghang men roligt kan det bli.

Maria har nu flyttat ifrån mig och jag kommer sakna dig så oerhört mycket, jag kommer aldrig glömma våra gemensamma frukostar i korridoren, våran Vänner timme på kvällen och alla gånger vi gnällde tillsammans på alla andra i korridoren hihi.

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN SÖT jag hoppas att du får en grym födelsedag! KRAAAM

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag läser med tårade ögon uuuu vad fint och vad sögen jag ser ut på den bilden hihi. Jag kommer aldrig glömma heller!! Älskar dig gummish/brusch

Josefin sa...

jag saknar min bruush =(