torsdag 26 juli 2007

Magnus drar masssor med människor

Jag skulle kunna ligga i sängen och kolla på tv hela dagen känns det som, det är ju underbart. Hela sommaren har jag varit rastlös och gärna varit upptagen med någonting hela tiden men nu njuter jag av att bara vara, hemma och ensam. (får se hur länge den känslan varar) Tyvärr finns det alltid en massa måsten som förstör, jag måste äta frukost, jag måste komma på vad jag ska äta till lunch/middag, sen måste jag jobba. Jag lägger mig i sängen igen och äter frukost innan jobet börjar, då slipper jag ju lunchen haha.

Igår kväll var de fest på torget i Gefle igen, jäklar var folk det var. Kvällens artist var Magnus Carlsson han är riktigt trevlig på scenen. Babsan var där med, henne gillar jag starkt. Jag och Jonna hade en mysig eftermiddag. Vi lagade en god lasagne sen somnade vi och soooov länge. 1,5 timmar senare tog vi oss ner till stan och trängde oss fram för att få en glimt av den gamla Alcazar sjärnan. han är mycket gay! Och jag trroor att han tar aerobicsklasser för han är sjukt käck på scenen och har en speciellt stil när han dansar... Hur stavas det, käck, tjäck, kjäck, schäck, shäck. Ni förstår. Duktig är han iallafall.


Nu ska jag ta mig tillbaka till sängen! Där trivs jag bäst

3 kommentarer:

Anonym sa...

Näää! fick du se Magnus Carlsson!! din bastard! han e skitbra juh! =D hopas allt e bra med dig! kraaaM!

Josefin sa...

Hehe...riktigt GAY. Underbart. Finns det glassigare och gladare människor än the gay ones? Tveksamt. Stanna till i S-vall, pliiiiise! Puss :)

Josefin sa...

jaaaa men jag vill ju så gärna till min stuga ... men ja vill ju träffa dig oxå hmmmm följ med till stugan vettja!!!!!