torsdag 12 juli 2007

Liket, thats me

Jag har insett att max 6 timmars sömn per natt inte räcker, man måste alltså sova mera för att inte se ut som ett lik om dagarna. Diana säger att mina ögon blir mindre och mindre för varje dag och de stämmer nog, blekare och blekare blir jag oxå, men det är vädrets fel!!!

Idag har jag jobbat, fick ett trevligt sms och ett trevligt samtal som gjorde mig väldigt glad! Sms från min brush maria, hon kommer troligtvis tillbaka till gävle och jag hoppas verkligen att hon gör det. Saknar dig FETT mycke :P

Samtalet var från Chris, hon påminde mig om nästa helg, ska bli riktigt kul att träffa dig och resten av mina homisar en heeel helg.

Sist vill jag bara påminna alla om So you think you can dance tisdagkvällar, jag vet att jag tjatar men jag vill ju bara erat bästa. Själv har jag laddat hem några avsnitt och ni måste se de kommande avsnittet !!!! såå roligt!

Nu ska jag ladda för ett andra pass på jobbet!!!

Hoppas att ni mår bra!! Puss på er

1 kommentar:

Anonym sa...

Men tokunge då..jobbar du alltid dubbla pass???Förstår att ögonen blir mindre å mindre isåf hmmmm...snart ses vi wooooohoooooeeeeyaaaaaaaahaaaa