lördag 14 juli 2007

Kärringpoäng!

Ställningen ser för tillfället ut som så

Jag: Har inte använt ordet piffigt denna vecka därför klarar jag mig ifrån den poängen. Däremot har jag dragit en sån där tantväska på hjul, ni vet dom där rutiga. Jag kände att den drog in enormt med kärringpoäng. Tur är det att jag var tvungen till att dra med mig kärringväskan så det kom lixom inte naturligt!

En robban somnade för tidigt än kväll, vid nio men jag känner inte att han ska behöva några kärringpoäng för det. Isåfall är det vid sex tiden du måste lägga dig!

Maria däremot! Herregud! Som hon själv säger så kan hon lika gärna pensionera sig nu på en gång. Citat från hennes blogg:

"Idag har jag sprängt alla gränser för allt vad kärringpoäng någonsin kommer att heta. Jag satt där med frukosten och DN och melodikrysset och hörde en av våra gäster duscha i tid och evighet på övervåningen. "Det är inte gratis det där du" hann jag tänka innan jag insåg vad fan jag höll på med. Är det verkligen läge att fortsätta på högskolan eller ska jag ansöka om pension på en gång?? :)"

Maria Maria du toppar listan denna vecka, att du kollar på Allsång på skansen gör inte saken bättre!

Någon som känner att de har kammat hem några kärringpoäng kan meddela mig!

MVH /Josefin

2 kommentarer:

Anonym sa...

hihi vad bra jag är. en elak kniv har skurit i mitt finger. aj vad ont det kommer göra o sprita där i på jobbet i morgon. ska meddela robert att han nu är känd i din blogg med. hahaha. puss finaste!! hälsningar grill-britt

Josefin sa...

Grill-Britt nu får du ta och komma hem till Gefle så jag får bjuda på en kopp kaffe! puss