tisdag 24 juli 2007

Stolt

Tack för allt stöd kära vänner hahaha, ni är för underbara. Gillar man inte blogg så stick, men egentligen så tror jag att de som dissar min blogg egentligen är helt besatt av den, jag har ju alla fina bilder på mina underbara vänner där !!!!

Vet ni, imorse 7.20 tog jag mig till tandläkaren, jag har tagit bilder på mina tänder, de har petat med pinnar å sen det värsta, de har borrat i en av dom. Med Britney ekande i mina öron så tog jag mig igenom prosecen och nu är jag sååå stolt över mig själv att jag gick dit. Mindre stolt är min ekonomi, fan så dyrt det är.


Dagens Tips:
Jag gissar att ni alla har hört Sean Kingston Beautiful girls, JoJo gör versionen mycket mycket bättre! JoJo Beautiful girls

2 kommentarer:

Therese sa...

Shit. Men nu är din tand hel va?

Josefin sa...

jag hoppas det hehe