måndag 23 juli 2007

Töligt

Jag är sliten!! Helgen tog mina krafter så nu sitter jag här och gör inte mycket annat än glor på dataskärmen. Det har tagit 4 timmar för mig att ta mig till köket för att ordna kaffe vilket kan beskriva hur seg jag är.

Spegelfjollan pratade om att ha sitt eget hem och slippa flytta runt hela tiden och går när jag kom hem till mitt lilla rum på 15kvm så kändes det så bra, Jag var hemma. Varför ska jag då flytta härifrån, ifrån Triangeln och femman, ifrån alla härliga myskvällar i soffan, ifrån alla gemensamma frukostar och helgens fester? Det är super att ha sina vänner nära! Men samtidigt så tar det på krafterna att leva sådär, varje termin är det någon som lämnar ett tomrum. Denna termin kommer mina två tomrum tillbaka vilket gör mig sååå glad =) Kalle och Maria gör att jag kommer få ha lite av mitt liv på Triangeln kvar.

Jag har en enorm hemlängtan till norrland just nu, jag vill till min underbara sommarstuga och blir tokig av längtan när pappa ringer och berättar hur bra de har det, hur skönt väder det är. Jag e så puckad som tackar ja till extrajobb när jag egentligen ska ha semester. Förhoppningsvis får jag åka upp nästa vecka och njuta av skogen och havet =) jag vill, jag vill, jag viiiiiill

Kaffet blev för svagt, min godipåse e slut och jag la ner tanken om att gå å träna! Så istället hade jag tänkt att lägga upp lite bilder från helgen, jag vill ju inte vara sämre än ni andra =)

















12 kommentarer:

Anonym sa...

shiit... du är fett sexig tjejen.. / din hemliga och osynliga beundrare...

Anonym sa...

Jag har väl sett snyggare bloggar... Jag trivs inte här.. Det är ingenting som fångar min uppmärksamhet här inne... Jag respekterar det du har åstadkommit med din blogg.. men jag tycker tyvärr inte om den... Så skärpning Josefin!!! Gör det lite snyggare och trevligare här inne... har du såhär stökigt och fult i ditt rum också?

Anonym sa...

Håller med dig "anonym"... Skärpning Josefin!!

Josefin sa...

Tre inlägg från några som är anonyma.... jag börjar fundera på om de är samma person, jag tror faktiskt att du är besatt av min blogg.

Min blogg är till för mina vänner och då skiter jag i hur dålig den är för dom tycker om mig iallafall. Sådeså!

Anonym sa...

Bra sagt Josefin!!!!!
vi tycker om dig ändå.. även fast du inte har en sån fin blogg!!!

Josefin sa...

fan vad alla är emot min blogg nudå, läs inte, stick, försvinn jag klarar mig så bra ändå! Jag skiter i vad anonym,skärpning å Kerstin tycker. Det är min blogg, inte eran, (din) MOHAHAHAHAHAHAAAAA

Josefin sa...

Vem är kerstin

Anonym sa...

hahaha men herregud va e d för loosers som skrivit här då? Din blogg e GRYM och dom där bilderna är ju asroliga! Älskar det på dig när du kör brillorna innanför håret, klockrent!! =) Ska vi köpa en sommarstuga ihop?? =)

Josefin sa...

Tack Chris =) haha vilken grym idee att skaffa sommarstuga shit va mysigt. Vi kan bo där tillsammans varje sommar hihi

Josefin sa...

Fuck them, jävla loosers. Jag njuter av att läsa din blogg, den e grym! Puss på dig. Ska jag bussa grabbsen på dem?

Josefin sa...

ni är för underbara! hihi

Anonym sa...

du vet att I got your back Josefinee. Jag läser din blogg jämt,. låt inte dom dissa den, keep up the good work/Emil...