lördag 28 juli 2007

rrrrrrrrrrrrrrrrr rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr


AAAAAAAAAAAHHHHHHH jag blir toki, jag är bakis och vill sovaaaaaa.

När jag sov så härligt så gick brandalarmet, av en ren vana så visste jag att det inte brann någonstans men ändå måste man gå ut för att vänta in brandmännen vilket var roligt en gång i tiden när Nadja var med, men utan henne är det bara jobbigt. Ingen av dom såg speciellt bra ut heller, inte som ambulansmännen förra sommaren, när man hamnar i en sådan situation så man måste ringa 112 så behövs det lite uppiggande och fräsha killar som kan ta hand om mig när jag är som mest skakad ...nu var det inte mig dom tog hand om, men skitsamma!

Någon idiot hade krossat glaset i källaren och när jag får veta vem det är så ska jag krossa henne/honom för att de förstörde min behövda sömn.

Gårdagen med Lina var lyckad. Vi var hemma hos henne och tog de lugnt, kl 00.00 fick vi Mapeiinspiration och bestämde oss för att byta outfit helt för kvällen. Från att ha de vanliga när man går ut så tog Lina på sig oranga byxor och en rosa tröja, jag tog en tröja från hennes garderob och det kändes som att jag var med i Fame hihi. Ok jag såg inte så annorlunda ut, mera som att jag skulle ha filmkväll men jag trivdes iaf. Resten av kvällen var allt förutom lugn!

Nu är det dags för andra kvällen! Ciaooooo