fredag 20 juli 2007

uppsalaaa

Om ett barn räcker ut tungan åt en, får man göra det tillbaka då?


Nu är jag i Uppsala! Jag och mamma har haft en underbar vecka i sthlm. Tack sara för att vi fick bo hos dig!!! Vi har åkt båt, jag har blivit åksjuk, vi har shoppat och när man är med mamma så blir det alltid dyrt, men bra. Bilder kommer senare!

Nu är jag hos My, är helt slut av att åka runt hit å dit med jobbiga väskor. Det kostar lika mycket att åka mellan Huddinge- sthlm central och sthlm- uppsala, jag blir så irriterad jäkla sthlm tar mina pengar sådär.

Iallafall så mår jag riktigt bra just nu, jag har en helg med mina bästa vänner framför mig och det ska bli så skönt.

KRAM på er alla!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Men om du tänker att du bara betalade 40kr för en hel veckas tågresor i stockholm så var de ju billigt värre =) puss ses snart

Therese sa...

Naaaaw!!! Jag och adde tar nog en weekend till sthlm och shoppar vi med =), behöver lite slösalyx nu känner jag. Blir en riktig boost för välbefinnandet! det är bra med mig bortsett från pms-fisar och allt det där. Jobbar till veckan jag så vi ses säkerligen =)! Kram!!

Josefin sa...

hhahaha jaa åk till sthlm å shoppa så som du kämpar på adjunkten!KRAAAM