tisdag 24 juli 2007

Gratulationer!

Grattis Diana och Chris

Chris, Tjejen som gör det hon vill göra. Hon är galen och asrolig att umgås med. Under INTRO tiden hade vi nog alla olika roller i gruppen, Chris var drivkraften. Hon var alltid motiverad till att träna och fixa det jobbet och den dansen, medan vi andra redan hade lagt oss ner på golvet för att snacka om något helt annat ist. Jobbigt var det att hon alltid blev så jäkla snygg på alla bilder, in action alltså. När jag dansar och fastnar på bild så blir det sällan något sevärt men CHRIS, alltid snygg.

Jag beundrar Chris för att hon lever i nuet och tar vara på sin tid, hon vågar sticka iväg och lämna tryggheten. Jag hopps att du får en underbar födelsedag.


Diana, Hon är underbar och omtänksam. Jag kan åka till Diana när som helst och alltid känna mig hemma och välkommen. Hon är alltid glad, det klart att alla har sina stunder när man inte mår så jättebra men skillnaden mellan Diana och alla andra är att hon fortfarande kan skratta när hon är nere, alltså hon skrattar inte lite hahaha. Hon lagar god mat och vill alltid bjuda på någonting när man är hos henne, hon är en bullmamma! Diana är den som drar igång stämningen och gör många på gott humör! Grattis i efterskott söt!

Tack för att ni är Mina vänner hihi Älskar er!!!!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Och det där kommer från tjejen som jag har TUSEN snygga bilder på! =) TACK sötnos, så gulligt skrivet. Det sticker i mitt hjärta när vi inte är med varann så ofta längre och frågan är om det är så himla kul att bli vuxen..egentligen? jag saknar våra spralliga stunder tillsammans..vi gapflabbar alltid åt nånting!Glömmer aldrig alla stunder vi haft bakom scenen (alla olika scener), innan man går upp å showar...hur vi peppat varann,övat stegen tusen ggr till, stylat oss och laddat!SÅÅÅÅÅÅ härliga minnen och jag önskar jag fick vara med på Framtidsgalan men ska se till att nån filmar eller så =) Och jag ska coacha o driva på er från USA så ni inte slappar för mkt!=) Stor puss!!!!

Anonym sa...

Kom å tänka på en gång när vi var gatudansare när vi hade INTRO tröjorna..vi skrattade så mycket när vi stod stilla där i början och "gungade" till Eminem-introt. Haha jag kan verkligen känna hur fnissiga vi var! Och sen alla kläder vi provat..=) I like big butts kommer nog ingen att glömma iaf! pyjamasbyxor och flätor...oooohhhh va coola vi var =) hahaha jag skrattar här på jobbet! =)

Josefin sa...

ååååå jaaa underbara minnen!!! Jag brukar gå in på Hisses sida ibland å kolla på alla gamla bilder från GF haha. kram på dig

Anonym sa...

ååååååååååååååh elskar dig meeed!
hahah bullmamma hahaha..stackars mina ungar då....