måndag 30 juli 2007

efter regnet kommer solsken

Några timmar senare!

Jag gick aldrig och la mig för jag var inte trött, dessutom hade jag en del att ta tag i. Nu ser allt mycket ljusare ut. En tandläkartid är bokad (jag känner mig vuxen när jag tar tag i sånna tråkiga saker) Ett modem är fixat tack vara Emad som är så snäll att ge mig hans gamla. Jag sparar alltså 900 kr och en jäkla massa tid.

Tvätten är klar!

Räkningarna är betalda

Nu har jag en massa packande framför mig, en flytt till söder och sen ska jag äntligen få åka till min bästa sommarstuga med min bror och far. Jag ska kämpa hårt för att min andra bror, Malin och Jeanette följer med.

Tack snälla Mamma, Pappa och Jeanette för att ni hjälper mig med att flytta! Utan er skulle jag inte klara mig. Massa kramar och pussar

Nu efterlyser jag bärhjälp onsdag kl morgonen/eftermiddag

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nu efterlyser jag bärhjälp onsdag kl morgonen/eftermiddag

när man ska flytta brukar alltid mina vänner vara spårlöst försvunna höhö, hoppas det går bättre för dig/Emil

Josefin sa...

hahahaha jag har ju inte så mycke saker så jag har tvingat dit Diana och Jonna så de borde räcka, annars ser du till att vara på msn :)