söndag 22 juli 2007

Tillbakaa

Tiden går alldeles för fort!!! Min vecka har varit hur bra som helst! Jag behövde verkligen komma ifrån jobbet och "vila" upp mig lite.

Jag och mamma träffades i Sthlm och hade fyra dagar tillsammans =) vi shoppade, åt god mat och tog det riktigt lugnt. En dag gick vi runt i djurgården, väl utanför Gröna Lund kände jag att jag faktiskt har blivit äldre, jag kände inget behov av att springa in och åka alla karuseller, missförstå mig inte, jag tycker fortfarande om det och blir som ett litet barn när jag är på nöjesfält men jag kände inte den där "de får kosta hur mycket som helst bara jag får åka karuseller nu" känslan.

Torsdag kväll åkte min mamma hem och jag träffade min lilla Nadja. En helg i Gävle blev planerad och jag ser verkligen framemot det.

I fredags åkte jag till Uppsala och umgicks med My, Sara, Chris och Jossan + några härliga vänner till Chris =) Det blev en underbar helg med mina bästa tjejer och jag önskar sååå att Madde och Fia varit där. Tack för en grym helg!

Jag har stopp i huvudet just nu, har suttit för länge med att lägga upp bilder från helgen på facebook och magen kurrar !!! Så jag avslutar där, hörs sen ist!



2 kommentarer:

Therese sa...

hihi. ni är lika som bär =D

Josefin sa...

haha ja de är vi =)