fredag 23 mars 2007

Damn it

Ja det där gick ju inte alls som jag hade tänkt mig. Efter att ha lyssnat på "summerlove" ett antal gånger så somnade jag. Jag vaknade upp med ett ryck och hade helt plötsligt bestämt mig att jag ska köpa ett par skor jag har kollat på. JAg sprang ner till gallerian ..... resten kanske ni förstår själva

JAg hittade självklart ett par snyggare skor. Snyggare = dyrare !!!! nu står dom här på golvet, jag tror faktiskt att dom stirrar på mig och skrattar (skorna alltså)

Nu är jag 900 kr fattigare, måste därför fort springa å träna för att göra nånting bra!!!

Tårta ikväll !!!!

6 kommentarer:

Josefin sa...

Jag vet stumpan, jag har samma problem med pengar som du! Alltid vill man ha en massa saker...Men du, njut av skorna nu istället för att ha dåligt samvete! Ha en underbar helg, pussar & kramar =)

Anonym sa...

Det var ju tur att jag var på plats o avrådde dig från att köpa dom billigare skorna...! ur welcome =)

Josefin sa...

hörru sne, du lär ju få betala mellanskillnaden =)

My sa...

Ååå...jag vill oxå shoppa...Men jag hoppas att jag kommer hem med ett par skor från sthlm nästa helg...=)

Josefin sa...

Jag hoppas verkligen inte att jag kommer hem med ett par skor :( men sköna är dom nya iaf, värt priset hihi KRAM

Anonym sa...

Åååå va roligt med nya skor =) hoppas jag får se dom på tors hihi...ja vill oxå ha om dom e bra =) pusspuss see ya soon sweetie