måndag 19 mars 2007

Måndag kväll

Jaha då var det dags sova snart kanske, vid tio tiden är det ju alldeles för tidigt att sova men innan man blinkar så e klockan 12 och då har jag ångest över att jag inte la mig tidigare. Jag är besatt av timmar, timmar av sömn och arbetstimmar, jag räknar heela tiden kan bli lite stressigt. Något annat som stressar mig är mitt PM som ska vara klart snart, jag har ju ingen aning om vad jag ska skriva hjälp mig :(

Näe men nu ska jag väl ta å lugna ner mig lite och försöka sova ist, ska tillbaka till frissan imorn =( vill inte alls, vi har ju inte riktigt samma uppfattning så jag får väl se ut så här i ca 6 månader tills nästa gång jag har råd att göra om det.

Lägger upp några bilder sen mina bästa var här å hälsade på för några veckor sen =)

2 kommentarer:

Anonym sa...

OOOHLALA vicka snyggingar du haft på besök...hihi

Josefin sa...

I KNOOOW