måndag 26 mars 2007

Sjuk=(

Nu har jag blivit sjuk IGEN, jag e alltid förkyld är så less nu. Har sån träningsverk nu oxå så jag kan inte räta ut benen =/ men men inte ska man klaga =) Det gjorde aldrig Farmor. Solen skiner ju och mitt PM är klart 5 dagar i förväg, helt underbart! Imorn är jag ledig ska nog inte göra nått alls då, bara slappa. Men först är det skola idag och jobb ikväll.

Saknar dig så otroligt mycket min ängel, farmor. Jag hoppas att du har det underbart där du är.

Har fått sommarjobb nu på hemtjänsten, SARA jag måste ta det för jag trivs så bra åså vill jag ju stanna till hösten hehe.Jag fick välja schema så jag valde bara fyra veckor från midsommar å frammåt så jag kan komma till dig i slutet av juli å sen stanna hihi, jag kan komma innan oxå hihi.

KRAM

2 kommentarer:

My sa...

Det är ju inte läge att bli sjuk nu =( Hoppas du blir frisk innan torsdag.
Ikväll ska jag dansa, förhoppningsvis får vi träna piruetter.
Puss

Anonym sa...

Du e ursäktad liten josse =) vi ska hitta på massa skoj iaf hihi..lääängtar ti sommar å sol...ses snart PUSS