söndag 11 mars 2007

Lasagne forever

Glömde ju berätta om min middag jag lagade igår. Jag e nöjd för jag tyckte det var väldigt gott, desvärre tyckte inte de andra det haha men vaddå de är ju bara bra då får jag ha maten för mig själv! Näe men jag tror att jag ger upp, bara att inse att jag inte kan laga mat. Jag får fortsätta bjuda på lasagne.

I går fick jag en enorm längtan efter min sommarstuga.
Jag vill vara liten igen, jaja yngre då =) ligga gräset på visfestivalen och kolla på de som klättrar upp i skuleberget, stämningen är underbar även om musiken inte är så bra. Det kommer bli konstigt att åka dit i sommar nu när inte farmor är med, jag kan inte ens föreställa mig hur tomt det kommer att vara men hon finns nog där med oss ändå vår lilla ängel.

Ni får gärna följa med mig till stugan om ni vill, bra är det om ni har bil och körkort för det har inte jag !!! =) My däremot du måste följa med så kan vi dansa regndansen hihi

Måste kommentera Maria oxå som jag bor med. Vilken människa hon talar i citat och det är sällan jag förstår henne. Jag kan inte stanna i hennes rum allt för länge när musiken är igång då mår jag dåligt för det ÄR INTE bra musik !!! Vi skulle ju aldrig umgås om vi inte bodde tillsammans för jag kan inte komma på någon plats där vi skulle stöta på varandra, men åå så underbar hon är vad skulle jag göra här utan henne. Tack för igår vännen du e toppen! Tänk vad naturen e underbar !!!!

Avslutar med ett härligt citat, läses på värmlänska (tänk Hajk)

"Äfte rägne kommer solsken, det tycker jag är så jättebra att man alltid eeeeh, att det finns hopp, det finns en morgondag och så vidare" /Roland

1 kommentar:

My sa...

Jaaa...de var ju verkligen en evighet sen ja va där...Å ännu längre sen vi dansade regndansen, fniss.