lördag 10 mars 2007

Härliga Lördag


Tar för tillfället paus i min städning, med mitt stora rum så måste man få vila ut lite då och då =)

Har varit ute och njutit av det underbara vädret tyvärr så gick solen imoln när jag kom ut men det ska jag inte ta personligt !!! Passade på att ta några fina bilder oxå inte lika härliga som Chris bilder men de får duga.

När promenaden började bli lite lång å slaskig så utmanade vi varann med vem som spottade längst självklart vann han, men jag spottade otroligt långt och blev riktigt imponerad av mig själv, tills jag insåg att jag hade medvind! Typiskt. Ne nu ska jag städa vidare men skriver mera lite senare, det är en stor kväll ikväll inte bara schlagern utan JOSSE Da smurf ska laga mat =) Alldeles själv. Maria får den stora äran att äta upp det med mig, jag återkommer med hur det gick. Håll tummarna nu!!!

KRAAAM !!!

Trötter =)

2 kommentarer:

My sa...

Wohoo...de gick ju bra me bloggen =) JÄTTE FIIN!!!
puss

Lina sa...

Titut! Det är ju guld, nu kan jag följa dig live, nästan som förut fast ändå inte.

Ha det fint och ta hand om dig!

Kram kram

Lina