lördag 24 mars 2007

Jocke e här!!!

ÅÅ så nöjd jag är över mina nya skor, har iförsig inte använt dom än eftersom jag inte gick ut igår, men de står fortfarande där å tittar på mig, de glor inte längre eller skrattar åt mig, utan de e snarare glad över att de fått stanna.

Min bror är här nu, han ska fixa min dator hihi jag var ju inte så bra på det som jag trodde. Han frågade om jag hade läst manualen .....hmm vaddåå jag läser tillräckligt i skolan, ska jag läsa ännu mera DAAA skulle inte tro det. Vi ska äta china mat ikväll mmm va gott, då blir det 3 små rätter för mig, hoppas att jocke tar laxen så jag får smaka.

Josse 1.61
Maria 1.71
Micke 1.? med eller utan hår hihi (förlåååt micke)

Lång alltså!!!

Förresten, ja gick ju på step pass idag, 1 timme. Jag måste träna mig till torsdag men åå så jobbigt det var, efter 10 minuter började jag snubbla över brädan de var lite läskigt men jag tog mig igenom passet, så jag firade med tårta efteråt.

Tack å Hej

3 kommentarer:

Anonym sa...

jag skall skicka bilden på gustav när du kommer online. där kan man tala om lång ;)

My sa...

Mums va gott med tårta =) Vad var det för skor föresten?? Pappa och jens är här nu å Jens har växt om mig ordentligt nu, snyft.

Ha en trevlig lördag. Pusspuss

Anonym sa...

Jag är lycklig över mina nya jeans...tack CSN =) Så nu kan vi vara lyckliga och fattiga tillsammans =) Du o dina skor och jag o mina jeans...happy happy!! =) Hoppas du har en bra helg, jag saknar er alla så mkt och hoppas vi hinner ses en hel del i sommar. INTRO-reunion sa vi va? =) Sen ska du komma hit efter jul också, det blir ju perfa! pratat med CIS el Bluechip?? Puss o kram