måndag 12 mars 2007

GREGER

Imorn har Greger namnsdag! Jag får rysningar bara jag hör namnet. Jag och min kära vän Josefin är otroligt rädda för ormar. My som vi bodde med i stockholm hade en orm som hette Greger. Greger var lång och äcklig men My tyckte om honom iallafall vilket jag aldrig kommer att förstå. Stackars Jossefinarna mådde dåligt och var tvungen att täcka terratiet som var placerad BREVID TV´n för att slippa se honom,när vi var ensamma hemma iaf. Men vi stod ut nästan ett år och som tack fick jag å josse ha en affish på B i vardagsrummet! TAck Tack My, vi älskar dig ändå väldigt mycket =) hihi

Greger R.I.P

2 kommentarer:

My sa...

Hahaha...Ja, så här i efterhand så har jag faktiskt lite dåligt samvete. men Britney såg ju oxå lite läskig ut, hihi. Lycka till med lektionen imorn
Puss

Josefin sa...

Haha, finfin redogörelse =) Jaadu så här i efterhand så känner jag att det är helt ofattbart att vi bodde med en orm. EN ORM! Galet. Men som sagt, inte lätt för Mysan heller att måsta stirra Brittan i ögonen hela tiden. Kram!