onsdag 14 mars 2007

Ny dator

Maria du har sååå rätt, man tänker ju alldeles för mycket jag undrar hur det skulle vara om man bara slutade tänka, fy va skönt. Var är du förresten jag e sugen på kaffe ...

Sitter faktiskt å skriver på min nya dator =) tangenterna sitter helt fel och det tar mycket längre tid att skriva än vanligt hehe. Har bara en låt på min dator så jag lyssnar på Justin goes around, comes around om och om igen. Har inga bilder heller så det är inte alls speciellt roligt att ha en ny dator. Orka föra över allt från den gamla lixom ;)

Jossan jag blir deppig när jag läser om dina tankar kring sommaren =( du kanske inte bhöver jobba heela sommaren juu du kan komma å hälsa på mig =) vart jag nu är, vi kan dansa om du vill hihi. Den 24 juli (tror jag att de var) så ska vi ju dricka drinkar på nått ställe my å sara bestämt i sthlm, skulle väl fira Chris födelsedag samtidigt. Det är ju något att se framemot !!! jag hör av mig när jag kommit på nå mera.

KRAAM

2 kommentarer:

Anonym sa...

28:e juli ska vi dricka fina drinkar josse =) men vi kan dricka drinkar 24:e oxå om du vill hihi..eftersom du SKA BO I STOCKHOLM med mej...jag vill det, faktiskt, bo med min lilla josse en sommar iaf =)PUSS!!!

Anonym sa...

Sitter å tittar på fiiiina (OCH mindre fina haha..) bilder på oss =) ja kan ju faktiskt skicka foton ti dej så din nya dator blir lite roligare...men du nobbade mej igår när ja försökte HAHA..puss på dej min lilla josse!