måndag 19 mars 2007

Till Pär

Nu är det så att vissa (pär) inte förstår hur man kommenterar ett inlägg så han bad mig skriva ner instruktioner ...

1. Du läser bloggen =)

2. längst ner så står det "comments" Tryck på Comments ....

3. Om du har ett konto på blogspot.com så loggar du in, OM INTE så trycker du på other eller anonymous....skriv gärna in ditt namn så jag vet vem som kommenterat

4. Tryck på "Publish your comment"

5. KLART, du kan läsa din kommentar genom att gå in på min blogg, klicka på det inlägget du kommenterat, som finns uppspaltat på höger sida ....

PS. Glöm inte att skriva en kommentar oxå ;)

om du fortfarande behöver hjälp så får jag väl komma över och hjälpa dig då :D

KRAAM

1 kommentar:

Anonym sa...

Alltså alvarligt du lär ju ta o fixa bloggen. Din förra var så mycket enklare att hantera .... men men vill man göra det svårt för sig så ska inte jag vara den som försöker göra det lite enklare xD haha! Och om du inte redan visste det min dator tar sönder din dator precis lika mycket som jag tar sönder dig på dansgolvet. Hörru alvarligt eller som du brukar säga ... "nä men seriöst" nu lär jag faktiskt jobba lite så jag blir klar snart xP!

Shooo lååååå!!
// The one the only . the myth the legend ! The Pär