onsdag 21 mars 2007

Gästbloggare homeboy!

Eftersom jag ligger så fruktansvärt långt före josefin i mina studier så täänkte jag ta ett litet avbrott och låta henne komma ikapp. Så då kom josse på den kanon bra idén om att gästblogga så här är man nu :D!

Jaha vad ska man skriva då :) hmm jag kan väl ge lite tips på några grymma filmer josse om du inte har sett Human traficking GÖRT! En besvikelse var dock Alpha dog med allas våran favorit Justin som jag för övrigt har mycket gemensamt med allt från moves till utseende. Ja men annars då ... jo livet flyter fram och sommar e snart här. Fan det ska bli så skönt att kunna gå ner o chilla i bolougern igen, ta en öl ligga i gräset lyssna på lite musik och snacke en massa skit med polarna. Josse du måste hänga med i sommar annars bli jag fan besviken på dig eller när du kommer fan bli besvien på dig själv. att undå ännu en sommar utan chillen med the homeboys är något du kommer ångra resten av ditt liv ;D!

Nä men om man skulle ta och ge dig några fler bra ideér så du kommer nån vart i ditt pluggande hahaha!

To be continued

Last but not least..... Life is a bitch get used to it!

Homeis for life

2 kommentarer:

Josefin sa...

hahaha ja Pär vad skulle jag göra utan dig, du ska vara glad att det finns någon som ringer och väcker dig om mornarna iaf så du får något gjort =) ses imorn

My sa...

Vad rolig du är som har gästbloggare =)Nu är mina tentor över (för ett tag iaf) Så nu ska jag bara se fram emot torsdag. WEEEHOOOOOO!!