onsdag 28 mars 2007

Jag Vann!!!

Förlåt Sara men jag missade Greys, jag krossade mina grannar på monopol hahahahahahaha JAAAG VAAANN, jag måste passa på å njuta eftersom jag så sällan vinner !!!!

Idag överasskade K mig hihi, jag fick blommor å middag på Helt enkelt, gott var det och en underbar efterätt, Dajmcheescake mmm underbar ide.

Nu ska jag kanske packa lite, ska först försöka vinna biljetter till Busta rhymes på söndag, Chings ide.. eftersom jag sällan vinner är det ju tveksamt MEN jag vann ju idag =) de finns hopp!

Näe jag hade så mycke att skriva om men nu kan jag inte tänka på nått, just ja, en sak till JAG VANN monopol haha!!!

PACKA PACKA PACKA

4 kommentarer:

My sa...

Vilka fiina blommor...Ses imorn..JIPIIIIIIIIIIII!!!

Anonym sa...

GRATTIS SÖTNOSEN på den stora dagen...!!!E så glad att vi ses idag..tjohoopp hihi puss puss på dig och hoppas att dagen börjar bra när du vaknar =)

Anonym sa...

GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!! Misstänker att det v´kan vara födelsedags?? :D Jag försökte skicka ett sms men kom på att tjuvar tagit alla nummer. Elakt. Hoppas att du har en riktigt riktigt bra dag!!!!

Puss och kram

Lina

Josefin sa...

Tack Tack =)