onsdag 28 mars 2007

Fel inställning

Varför har jag alltid dålig inställning ... exempelvis till att gå å jobba en kväll eller gå på lektionera tidigt på morgonen? Självklart så lockar det att softa framför tv´n eller att sova länge på morgonen. Men när man väl kommit till skolan/jobbet så är det ju oftast roligt, iaf mina lektioner. Det är alltid en massa intressanta och roliga disskusioner i min klas. IDag gjorde jag och min grupp en övning på resten av klassen där de skulle sätta sig in i en roll, exempelvis gift man 3 barn, asylsökande från afrika, gravid kvinna osv, sen skulle 2 räddningsledare välja ut tio av 18 som skulle räddas från en olycka ... väldigt många delade meningar blev det =)himla roligt!!! Iallafall så ska jag skärpa mig och försöka gå in med en bättre inställning till det jag ska göra, då blir de roligare ...

Imorn blir jag 23 hihi, ska äntligen få dansa med min favorit lärare å med mina bästa homiesar. Men först blir det fika med min lilla vän Nadja det ska bli roligt. Sen ska jag dansa å äta tårta å fira fira fira, Sara har ju faktiskt fyllt 25. Hel helg med mina bästa blir de iaf.

Måste även göra reklam för Måns "Cara mia" den lugna versionen, helt underbar.

Ha en trevlig helg alla massa kramar

3 kommentarer:

My sa...

Ojoj...ni e så gamla, fniss. själv e jag ung å fräsh! Nä, har glömt bort å lyssna på cara mia som du skickade. ska ta å gö de nu.
Puss

Anonym sa...

Då ställer vi in RÄTT INSTÄLLNING ti helgen då =) du har så rätt i det du säger..allt blir roligare då!ÄLSKAR oxå den lugna versionen av cara mia,,,jättefin! PUSSSSS snart får ja träffa min lilla josse...weeee, har köpt rosa tårta nu iaf =)

Josefin sa...

It´s all about the inställning! Fin insikt där smurfen.