tisdag 13 mars 2007

Lärare Josse

När jag kom till skolan så möttes jag av några tjejer som sa HEEEJ å såg jätteglada ut hihi det var härligt så jag blev på bra humör och höll en helt ok lektion. Det är så tråkigt att man inte kan sina ämnen utantill, nu känns det nästan som en redovisning men kunskapen kanske kommer automatiskt med tiden, om sisådär 40 år =)

Jag har varit hemma och sovit en stund nu men ska cykla iväg och hålla en lektion till, den känns inte alls lika bra och klassen är nästan ny för mig =/ håll tummarna !!!

My hur mår dina armar idag? hihi ta de lugnt med musklerna du kan ju växa å bli stor va händer då, ska jag smurfa själv då ?

KRAAM

1 kommentar:

My sa...

Haha...Jag lovar att hur mycket jag än tänar kommer jag alltid fortsätta va en smurf =)
Hoppas lektionerna gick bra. Du e så duktig som redan klarar av ditt framtida jobb!!
Puss