söndag 18 mars 2007

Josefina

Jaha imorn var dagen tillbaka. Den 19 mars då josefina har namnsdag, va e de för namn egentligen. Jag har iaf alltid haft namnsdag den 19 och de har jossan oxå om jag kommer ihåg rätt men de är bara vi som grattar varanndra... och my då såklart! My e bäst! Jag struntar iallafall i att ni inte tycker att vi som heter josefin har namnsdag imorn för jag kommer fira min namnsdag ändå ! så de så!!!

Nu längtar jag snart ihjäl mig till min födelsedag då vi ska dansa med Annette på danscenter, hon ska börja koreografera till beautiful liar imorn hihi. Ska bli nice och komma tillbaka till gamla skolan på medborgarplatsen jag känner mig fortfarande hemma där och hos Annette... får se hur mycket klagomål det blir den här gången för att man flyttade upp till Gävle haha. Vi ska iallafall få ta på oss själva och använda en rökmaskin haha

Jag e ledsen för Timrå jossan, inte för deras skull utan för din jag vill ju att du ska vara glad =)

Puss å Kram syns på stan (som en av mina pensionärer säger)

8 kommentarer:

Josefin sa...

Ja visst fasen e de vår namnsdag imorgon, det är så sant som det är sagt! GRATTIS smurfen!!! Är rädd att jag själv kommer glömma men ska göra mitt bästa. Ingen fara för Timrå, jag var mest ledsen för Mats och Pappas skull. Aaja...Sov gott stumpan, puss!

Josefin sa...

Tack desamma Josefin utan A ha en trevlig dag

My sa...

GRATTIS GRATTIS!!! Hoppas du får en trevlig namnsdag =)
puss

Anonym sa...

Jag vill också säga Grattis Josefin på namnsdagen :-)
Kram från mams Eva i Umeå

Josefin sa...

Tack Tack hihi hoppas allt e bra i Umeå =)

Anonym sa...

Hej Josse jag vet inte hur man skriver till dig här men jag testar... Hoppas att du mår bra! Att höra dig prata om dans värmer! Och du vi ses snart visst? Puss puss

Josefin sa...

ja, vi ses säkert snart lite svårt när man inte vet vem det är bara =)

Anonym sa...

Idag har JAG namnsdag & grattis till mig då hihi

Kryss & Kräm