söndag 18 mars 2007

Förlåt att jag inte har skrivit men mitt internet har krånglat, tur är väl det att jag har en bror som kan allt, han kan faktiskt allt. Helt otroligt, lite tråkigt att han fick alla smarta gener i familjen men vad ska man göra jag har ju turen att kunna utnyttja hans smarthet iallafall.

Nu är helgen nästan slut och inget pluggande har det blivit. Fick sms av my imorse att det snöade och att hon var på väg till skolan, snacka om dubbelångest. Snö och plugg, vilket påminde mig om att jag har en del att göra. Men men jag somnade om och vaknade lycklig sen igen hihi

I helgen har min lilla tesked varit här (Nadja, även kallad Zlatan, Zlenke, Skitliten hihi, Nodjof. Kommer faktiskt inte ihåg alla) MEn roligt var det iaf, längtar redan till jag ska till sthlm å träffa henne igen. Hon tror att hon har blivit längre men det har hon inte, hon är fortfarande pytteliten och det tycker jag är så otroligt trevligt.

Vad mer då, jag köpte pasta med oxfile idag, den ingick inte i dagens så han sa att jag kunde ta med fläskfile ist men näe tack, jag tog den underbara pastan och
snyltade pengar av ellie till en cola oxå. Är de söndag så är det söndag.

Nu känner jag att ideerna börjar försvinna, hörrs sen då! =)

Inga kommentarer: