torsdag 15 mars 2007

Gästbloggare

Hej Tiam här, hur står det till Josse?? Själv är det helt ok kom precis hem från träningen och har ätit mat!! Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva men jag får väl smöra lite för josse eftersom det är hennes sida!! En jätte bra granne och trevlig liten pojke, ojjj jag menar flicka eller ehh kvinna ahhhhhhhhh jag vet inte, Hon och Maria e dom som jag trivs mest med i korridoren. Sen vill jag passa på o berätta vilken snäll o trevlig kille jag är. Folk brukar beskriva mig som guds gåva till kvinnor och hör o häpna för tillfället är jag faktist singel. Så om det är någon av josses kompisar som läser detta och är i behov av ett lösaktigt förhållande, eller rättare sagt ett förhållande utan några som helst plikter mot varandra kan ju skicka mail till mig på 20centimeter@hotmail.com bifoga en bild oxå...Vi kan på våra lediga stunder gå till skogen o så kan jag visa er min stora passion i livet vilket är olika djurs bajs, kan skilja på de flesta djuren i vår fina o vackra natur här i svealand och om jag e riktigt på hugget så kan vi ta min lilla eka o ro ut i havet en bit så ska jag visa dig olika fiskars bajskorvar. Ps aborrens korvar e helt enorma. Nu är jag helt i extas av all bajskorvs berättande,,, Nu ska jag lägga mig för att klockan är mycket den är redan 20.00!!! Hejsan svejsan

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jättefint tiam särskilt fiskbajskorvarna var roligt :D ha det fint

Josefin sa...

Tiam Tiam vilken man du är