fredag 23 mars 2007

pengar

Nu har man äntligen fått pengar. 00.08 gick jag till bankomaten för att sedan göra av med en del av det. Idag är det den 23 mars och om jag skulle köpa allt jag behöver så skulle jag sitta utan pengar innan april ens har börjat, inte alls roligt. Så jag tror att jag ska sitta hemma en vecka ist, lyssna på Justin Timberlake "Summer love" å inte göra av med något alls... får se hur det går, har precis lovat Maria att handla åt henne haha så där sprack det direkt (jag ska få tårta ikväll hihi )

Var på slck med Jonna igår det var riktigt roligt att få dansa av sig lite hehe, hon e fortfarande grymmast på dansgolvet och är man med henne så är det alltid en massa folk omkring som stör haha. Något som är underhållande är att se J&A arbeta hahaha vilken taktik, många bollar i luften =)

Näe nu väntar maria för fullt på min blogg och jag har inget vettigt att skriva ändå så jag slutar väl.


Jag och Jesper

3 kommentarer:

Anonym sa...

VÄRSTA snygga tröjan ju...vill oxå ha hihi

Josefin sa...

men toker, du e ju inte lärare du e ju sjuksköterska hallåååå ;)

snart ses vi, at da dancefloor på DC

My sa...

Vad skoj att du oxå fick dansa igår...Men om en vecka får vi dansa tillammans....Weeeeehooooo