onsdag 11 april 2007

600 000 kr

Här e Tiams bil. Den kostar enligt Tiam 600 000kr, Maria kände att hon var tvungen att kolla upp det och enligt hennes bror så är den billigare runt 200 000 kr. Men Tiams bil är special ... nått med tyskland, motor och värsting osv. Iallafall så fick jag och Maria bara låna den om vi lovade att köpa den av honom ifall det skulle vara minsta lilla grej som inte stämde efter våran tur. Vi frågade vad han ville ha för den... 600 000 stod han fast vid. Vi kände att det inte var så viktigt helt plötsligt att handla mat på willys. Vi väntar snällt till imorn då han kan skjutsa oss =)

Det blev ingen afro för mig, jag kände att jag behövde plugga. Men det blev aerobics på kvällen iaf, är väl sådär roligt. Men trött blev jag. Efter några hundra situps å en solning i solariet så gick jag hem.

Fick en konstig glass utav resaurangen nedanför oss. För det första så låg den i en dip förpackning, alltså som dipsåser. Den var fryst och smakade konstigt, grillat tror jag ... Men jag åt upp den för det gick inte att sluta.

Jag kom på att det är ju april nu, det är ju då jag brukar ha min årliga ångest för att jag gav upp dansen...vet inte vad det beror på. Skoltrött kanske, solen gör mig lycklig och då vill jag ju bara dansa. Eller så är det för att Annette gör reklam för årets DC show. Men när jag var på aerobicsen så blev jag övertygad ännuen gång att jag inte ska dansa, mina knän värker å värker å värker osv. Jag hoppas på att min ångest försvinner de närmaste dagarna.

Tack å Hej hörrs imorn Sov gott mina trogna läsare

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ååå josefiiiiin ...de e såååå jobbigt å ha dansångest =( å tyvärr tror jag att vi kommer få leva med det resten av våra liv =( det kommer tidvis försvinna men sen rätt vad det är så kommer det tillbaka!!!Jag vill ge dansen lite tid till docj =) tänk å åk ati usa å bara DANSA DANSA DANSA...that woukd be heaven =) PUSSSS

Anonym sa...

Micke har ställt sin glass i kylskåpet =/ "där stod den ju jävligt bra" som en klasskompis sa när joakim placerade en stol på ett bord. haha