fredag 27 april 2007

Kulturell

JA, kulturell är det rätta ordet för mig idag! Jag har varit på länsmuseet idag. TVÅ gånger. Jag stod upp nästan hela tiden och såg väldigt intresserad ut. Det var faktiskt rätt intressant men kanske inte andra gången. Jag och museeum går inte riktigt ihop men jag erkänner, det var trevligt. SEN var jag på stadsbiblioteket det kanske inte låter så kulturellt, jag är ju i skolans bibliotek väldigt ofta, men den känns mera som en ungdomsgård där man hänger, träffar vänner och snackar skit över en kaffe. Men på stadsbiblioteket gör man inte sånt.

Nu får det vara nog med dessa kulturella besöken. Dags att möta my oldies och ta hand om dom lite. Men först.... en lugn kväll i soffan. Jag njuuuter

hur går det med lämmeltågen ?

2 kommentarer:

My sa...

Det där med lemmeltåg verkar ju va lite diffust.
Men år 2005 var det tydligen lämmelår i jämtland...det är väl då lämmeltågen uppstår, när det blir förmycket djur och för lite mat?? Om det nu finns!

Anonym sa...

Raskens hade ju vart en perfekt avslutning på den kulturella dagen. Men man kan inte alltid göra allt. Hälsningar Grill-Britt