onsdag 11 april 2007

Dansare? ne

Seriöööst hur mycket ska man behöva läsa? Det är orimligt. Jag vill inte mera.

Min motivation finns ännu kvar men mina ögon pallar inte läsa alltför mycket. Helst av allt vill jag bara lyssna och njuta av Timbalands skiva, Ne jag har inte tröttnat än, gör nog aldrig det.

Varje dag funderar jag på samma sak, Varför dansar inte jag ??? VA? varför är jag inte i värmen där jag trivs bäst och bara dansar? Varför måste man tänka på framtiden, kan jag inte bara få leva alltså dansa =) Nästan varje dag ångrar jag mitt val att ge upp dansen, speciellt nu när jag inte kan dansa längre. Det är kassrans så det skriker om det. Jag vill dansa, balett, alla sorst jazz, street, ragga, modernt ALLT kan till och med ge breakdance ett försök till. MEn nu är jag för gammal!!! Jag får helt enkelt skaffa en större lägenhet med en spegelvägg där jag kan drömma mig bort!

Glöm de där med breakingen, hate it!

1 kommentar:

Josefin sa...

Hahahaha....Kassrans ger mig ett skratt varje gång...=)

Hörru. Det är inte för sent! Det är ju utseendet som räknas i dansen (och liite talang också), och eftersom du ser mkt yngre ut så är du inte för gammal!

Så, gör oss stolta nu och bli prima ballerina. ;) kram!