söndag 22 april 2007

Bye Bye Sibylla

Nu är det slut med sibylla tyvärr, det vet exakt hur jag vill ha min hamburgare, de frågar inte längre och ändå blir det rätt. Ingen lök och ingen senap. Pinsamt!

DIgår kväll åt jag middag hos Jonna musslor och ris. Jag bad om lite vitlök eftersom vi skulle ut senare men det slutade med att det bara smakade vitlök. Gott var det iaf. Sen hamnade vi på Goya där folk står å trycker runtomkring dansgolvet, dålig musik var det så dansnerverna ryckte inte så värst mycket. Men sen kunde jag inte hålla mig längre och dansade resten av kvällen.

Gårdagens besvikelse: Jag var tvungen att visa leg på Goya. Helgen innan de så slapp jag det, och på Slick i fredags så slapp jag oxå så jag tänkte HAHAAA äntligen så ser jag ut som min ålder. Men ne!

Nu ska jag laga mat, så det räcker hela veckan. Framförhållning kallas det. Det är ett bra ord som står skrivit lite här och var i mitt block! Jag börjar min praktik imorn helt utan motivation, men lite spännande ska det väl bli att lära sig 1800- talet på nytt. Ne!

Tack å hej

1 kommentar:

Anonym sa...

"Byter du kanal under reklampauser, går du därifrån eller sitter du kvar vid tv:n? Jag byter kanal och oftast så glömmer jag bort vad det var jag tittade på"

hahaha stabilt minne/eMIL...