söndag 29 april 2007

Puuuh


Nu sitter jag här och har äntligen bestämt ATT jag ska åka till uppsala och NÄR jag ska åka. Denna fråga har plågat mig hela dagen, jag gör allt för att få sova så länge som möjligt imorn och samtidigt hitta den billigaste vägen dit. Jag lyckades med båda. Billig biljett imornbitti lite senare än vad som var planerat hihi. Valborg i Uppsala, blir en upplevelse. Jag har aldrig varit där sista april men har hört för mycket om det hehe, kan de verkligen vara så mycke folk som de säger att det är. Två år irad nu har jag firat sista april med min lilla Nadja, det har varit mysigt och roligt, självklart tog vi de inte bara lugnt, jag kommer att sakna henne iår och tycker faktiskt att det är lite tråkigt att vi inte ska gå å kolla på majbrasan vid högskolan. Den är fiin.

Idag har jag jobbat hela dagen, en tant skrek ut "men du kan inte vara mer än 13 år" host host..... lägg till 10 år så blir det rätt. Men jag skyller på mitt osminkade ansikte och myskläder hehe, aja positivt min mamma e fräsh jag ser framemot när ja e 50 :D

Såg precis "Dance Life" på mtv, jag vet inte om jag ska skika ut av glädje eller gråta, blandade känslor och innombords så gör jag både och hehe men lite diskret måste jag kanske vara. Ikväll ska jag andas ut och njuta av att vara ledig en hel dag, två förresten TVÅ dagar wohooo.

Tack å hej!

1 kommentar:

My sa...

hehe...nu är du här =)Tjohooo Vad vi ska festa ikväll!! Tack för att du lockar håret. Du är bäst.

Puss