måndag 9 april 2007

Feta respekten

BRITNEY PÅ TV WOOOHOOOO

Iaf så har jag ett projekt på gång. Jag ska bränna en film från datorn till DVD. Jag känner pressen från Jossans sida eftersom hon har feta respekten för mig (de där glömmer jag aldrig) för att jag hjälpte henne med nått på datorn. Men de här uppdraget känns för svårt för mig. Jag måste först installera ett program och sen förstå hur det går till ...osv. Mitt mål är att jag ska ha klarat av det innan Jonna kommer, till ikväll alltså. Utan att ringa jocke eller fråga nånannan. fortsättning följer...

1 kommentar:

Josefin sa...

Haha...Jo men du vet smurfen, att med respekt kommer även ansvar. Så ta nu ditt ansvar att fixa detta.

Nej då jag lovar dig att respekten, den FETA respekten, finns kvar även om du inte grejar nedbränningen.

Fast det vet jag att du gör ;)