måndag 2 april 2007

Kursstart

Läs, jossans resume om helgen, den e bättre =)

Min heldag i skolan är slut, tyvärr så har jag en till imorn. Det var faktiskt helt ok vår lärare verkar bra, men som vanligt är det mesta oklart, massvis med olika scheman, salbyten å litteratur. Varför ska alltid våra diskussioner i klassen ligga på dagisnivå när vi ska försöka komma överens om något, halvgrupp, helgrupp, välja grupper själv eller ska läraren dela in.... hallååå vi e vuxna blir så less. Vi kom efter en evighet fram till att vi kör räknesystemet för att dela in grupper. Helt värdelöst tycker jag, men tydligen inte någon annan.

Jag behöver paus... från allt. Jag vill ha påsklov, vill bort från sverige ett tag, till värmen kanske å ligga på stranden och shoppa, mamma får gärna följa med. Men de e ju bra att stanna å jobba oxå. Får fira påsk med mamma via telefon istället.

Nu ska jag ta de lugnt. softa lite kolla i mitt finaste fotoalbum som jag fått av Sara. Vi hörrs

Jesper ha de så bra i Thailand, ja är inte alls avundsjuk. Jag tycker om att vara i skolan om dagarna och lägga mina pengar på litteratur. Shoppa och att sola tycker jag inte om speciellt mycket så varför skulle jag vilja åka dit ...

Adios

Inga kommentarer: