söndag 1 april 2007

Back in Gävle

Efter en underbar helg, tack tack tack, för att ni finns och för de fina presenterna.

Kort summering...

Torsdag: Fika med min lilla Nadja, så himla kul å träffa dig och tack för dom fina örhängena. Dans på DC, katastrof men som Annette sa, det är ju så roligt att bara se er, skitsamma hur det ser ut. riktigt roligt var det iaf. Sen blev det middag hemma hos Sara åså sov vi tidigt.

Fredag: vi valde att inte dansa idag min förkylning verkar inte bli bättre av träning...en dag på stan blev det å sen middag och fest. Så de klart det blev ju dans ändå. Jag fick jättefina presenter bla. den här rosa kaffe .... vad sa vi nu då, espresso nått. Aja de kanske inte går så bra med vanligt kaffe som vi trodde men å så fin den är. Behöver ni instruktioner om hur den fungerar kontakta My.

Lördag, efter att sovit ut så åkte vi in till stan, jg kunde inte hålla mig ifrån att dansa så ett pass blev det iaf, Sara som instruktör =)

Nu är jag hemma, måste börja planera inför nya kursen, enligt rykten från jonna så har vi heldag imorn, jag gråter inombords. But I´ts All About The Inställning så de blir nog bra ändå. Lycka till på tentan brushan å brushan ;)

Lite bilder från helgen, lägg märke till vår inlevelse på dansgolvet!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej där sötis..har nu sovit några timmar, var så sjukt trött =)Va skoj vi ser ut att ha på bilderna, hihimåste plugga nu men e slö =( Puss&kram vännen

Josefin sa...

Tack själv, det var verkligen fantastiskt roligt! Cissi & Martin skulle tydligen till Gbg, såg dem på Bingolotto sedan. Rock on bruden, puss & kramen!