lördag 7 april 2007

Min lista del 1

Namn: Josefin

Happening på gång: Ska sova, jobba, jobba, jobba

Jag älskar: Mamma, pappa, henke, jocke

Jag hatar: att jag inte dansar

Snyggast just nu: Jesse Metcalfe

Snygging denna veckan som inte är din pojk/flickvän: Jesse Metcalfe

Om jag kunde skulle jag: flyga, eller teleportera

Het person jag vill känna bättre: DIG

Katter är: Blä, ok när de inte är min katt då kan jag gosa med den ett tag,men inte för länge. Inte alls om den luktar illa.OK nu var jag hård. Dom är söta å så men jag skulle inte vilja ha någon själv. Sitter heller inte kattvakt!!!

Snällast denna vecka: Alla som jag fick så fina presenter utav, jag kan inte välja någon heller

Person som gör mig engagerad: Farmor

Nån jag stör mig på: Reklam Robert med tv boxen

Jag får ont i magen av/när: Olycklig kärlek, that hurts a lot

Jag är rädd för: Ormar

Jag pratade senast med: Diala på msn

Jag läser jämt folks internetdagböcker: JAA ja läser jossans, mys, marias, fias, chris, mårtens, och kommentarer till min blogg så klart.

Just nu är jag: uttråkad, trött,

Just nu är jag inte: ute på krogen å dansar

Dömer folk efter utseendet: Tyvärr så händer det


Fortsättning följer !!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men ååå...ja gråter oxå över Blakes å Melodys lyricalnummer =( men du visste du att han dansat bakom Britney, värsta grymma...puss

Josefin sa...

hihi jaa de visste jag. Melody är den grymmaste jag någonsin har sett tror jag.