lördag 28 april 2007

Vad hände?

Som jag njöt igår av att korridoren nästan var helt tom, jag hade sett fram emot denna helg hela veckan, ingen fest inga grannar bara soft i soffan, men men jag fick inte som jag ville! Har starka funderingar på att ta in på hotel... men de blir ju inge roligt när jag inte hinner stanna och äta hotelfrukost. Jag ska jobba kl sex imorn ... aja jag får ta en massa hostmedecin tills jag somnar in.

Annars har min dag varit toppen, har jobbat hela dagen och trevligt är det när rätt personer jobbar och man får träffa sina favoritfamlingar!!!

Nu ska jag drömma mig bort i ett avsnitt av OC, jag längtar verkligen tills jag får skriva något riktigt roligt i bloggen, när det händer vet man aldrig!

Trevlig helg!

2 kommentarer:

My sa...

På tisdag hänedr det...då kommer du ha mycket roligt att skriva i bloggen =)

Men du, låt bli hostmedecinen är du snäll.
Puss

Josefin sa...

ja okej då =)