fredag 6 april 2007

Paffendorf

JAg har ingen frukost så jag måste gå till max å äta...

Vi kom aldrig in på slick igår, det var fullt så de blev goya ist. De spelade Paffenforf "Where are you" jag blv så ivrig och sa till alla ja kände att de e ju Polen låten.... alla bara kollade konstigt på mig. Jag tror inte att någon fattade. INTRO fattar iaf.

Hos Diana så åt jag ihjäl mig tror jag, vi köpte två pizzor men vi åt bara en, Diana gjorde tårta men åt bara en bit var. Vet ni vad de betyder ??????? Att diana har både mat och tårta hemma det blir nog så att jag ringer henne sen innan jobbet hihi. Jag såg ingen påskkärring på goya det var riktigt tråkigt. ÄR det kört nu med att få se en påskkärring?????

Det är något som inte riktigt stämmer här, det e ju påsk men mitt kylskåp är tomt ska inte det fyllas på då? Är det JAG som måste fylla på det? Var e pyntet =( JAG VILL HEM eller iallafall till My, hon har pynt å muffins ska hon göra idag.

Näe off to Max å willys, om ingen annan fyller mitt kylskåp så gör jag väl de själv.

Har ni inget att göra idag så läs mårtens blogg "april april" www.nofxboy81.blogg.se

OCh har ni fortfarande inget att göra så messar ni mig ikväll när jag är på jobbet det är alltid trevligt med sms när man jobbar =) Förresten My fick du mitt mms igår hahahaha erkänn att den var rolig, eller var de bara jag å jonna som tyckte det????

Vad är inställning på engelska ?

1 kommentar:

My sa...

haha, Paffendorf, vilka minnen.

Ja kom hit å ät muffins =)

pusspuss